Donald Duck - Makkelijk lezen 5

Makkelijk lezen 5

Nummer 5
Cover SOFTCOVER
Taal NL
Scenarist Barks Carl
Tekenaars Barks Carl
Inkleuring Barks Carl
Uitgeverij DPG media
ISBN nummer 9789463057776
Collectie Donald Duck
Leeftijd Alle leeftijden
Verschijningsdatum 26-07-2024
Direct leverbaar Stripweb prijs: 7,99

Omschrijving

Ja hoor! Kwik, Kwek en Kwak willen niet in bad! Ze racen liever rond in hun kar. De Zware Jongens hebben ook al geen zin om in bad te gaan. En de Boze Wolf heeft geen zin in bruine bonen. Hij wil koekjes! Daar is Gijs Gans ook dol op en dit keer heeft hij geluk. De nieuwe raaf van Mikmak krijgt geen koekjes, en dat is zijn eigen schuld! Echt? Jazeker, lees het maar in dit deel van Makkelijk lezen.

Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar
Stripweb prijs: 7,99
Levertijd tussen 2 en 4 weken
Stripweb prijs: 7,99
1-5 werkdagen
Stripweb prijs: 7,99
Levertijd tussen 2 en 4 weken
Stripweb prijs: 7,99
Direct leverbaar